Egy ideig még többnyire pc-ről vásárolunk online – derül ki az eNET webáruházak marketingtevékenységét vizsgáló kutatásából. Ugyanis laptopról/asztali számítógépről érkezik a webes áruházak látogatóinak többsége, ezen keresztül zajlik a tranzakciók és az online forgalom legnagyobb aránya. Ám a látogatók már közel fele mobileszközökről böngészi az online áruházak ajánlatait. Mobilra optimalizált weboldallal a webáruházak több mint négyötöde rendelkezik, azonban csak egyötödüknek van saját mobil applikációja. Az alkalmazással rendelkező online áruházaknál a leginkább preferált operációs rendszer az Android, de az iOS platformot is széles körben támogatják a webáruházak.
És még ez is...
-
2021. március 4.
Terjeszkedik a Kifli.hu anyavállalata
-
2015. november 29.
Szerinted kivel mélyíti az együttműködést a Magyar Telekom?
-
2014. január 1.
Elindult az Elektronikus Ügyintézési Felügyelet
-
2013. március 18.
Hamisítás elleni harc: egységben az erő
-
2018. június 6.
Cebit: 340 millió közpénzzel támogatjuk a húzóágazatot
-
2014. május 2.
A képernyő mérete alapján fizetünk majd a filmekért