Még mindig a pc uralkodik

Egy ideig még többnyire pc-ről vásárolunk online – derül ki az eNET webáruházak marketingtevékenységét vizsgáló kutatásából. Ugyanis laptopról/asztali számítógépről érkezik a webes áruházak látogatóinak többsége, ezen keresztül zajlik a tranzakciók és az online forgalom legnagyobb aránya. Ám a látogatók már közel fele mobileszközökről böngészi az online áruházak ajánlatait. Mobilra optimalizált weboldallal a webáruházak több mint négyötöde rendelkezik, azonban csak egyötödüknek van saját mobil applikációja. Az alkalmazással rendelkező online áruházaknál a leginkább preferált operációs rendszer az Android, de az iOS platformot is széles körben támogatják a webáruházak.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Semmi cicó: az eMAG mindenben az első lenne

pén márc 16 , 2018
Évértékelőjében Catalain Dit, az eMAG ügyvezető igazgatója elmondta, hogy a cég a jól célzott akcióinak köszönheti sikerességét, ugyanis az eMAG ügyfelek több mint nyolcvan százaléka nyomon követte a szezon akcióit, ebből 71 százalékuk talált olyan ajánlatot november 24 és december 22 között, aminek nem tudott ellenállni. A GKI Digital kutatása […]
eMAG

Friss, ropogós