Semmi cicó: az eMAG mindenben az első lenne

Évértékelőjében Catalain Dit, az eMAG ügyvezető igazgatója elmondta, hogy a cég a jól célzott akcióinak köszönheti sikerességét, ugyanis az eMAG ügyfelek több mint nyolcvan százaléka nyomon követte a szezon akcióit, ebből 71 százalékuk talált olyan ajánlatot november 24 és december 22 között, aminek nem tudott ellenállni. A GKI Digital kutatása alapján a vásárlói rétegek hatékony elérése azon múlt, hogy a vállalat folyamatos és rendszeres akciókat kínált.

“Az elmúlt év végén bővült termékpalettával, azaz több mint egymillió termékkel és rengeteg akcióval vártuk a webáruházunkba látogatókat. Büszkék vagyunk arra, hogy minőségi és megbízható szolgáltatásunk révén Marketplace hálózatunkat is bővíthettük. A SimilarWeb és a GKI Digital felmérése alapján a tavalyi ünnepi időszakban vezető helyet értünk el weboldalunk látogatottsága alapján, méghozzá nem is akármilyen mértékben: a második és harmadik helyen álló online üzletek összesen nem értek el akkora látogatottsági számot, mint az eMAG. Éppen ezért nem titkolt célunk, hogy a pozitív eredmények alapján a következő évben minden téren az online kereskedelem legjobbjai lehessünk” – nyilatkozta Dit.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Az e-sport állítólag maga az élet, erő, egészség

pén márc 16 , 2018
Idén márciusban Magyarország megrendezi első nemzetközi e-sport tornáját, s bár Magyarországon egyelőre még nem épült be a köztudatba, hogy az e-sport is sport: készségeket fejleszt, gondolkodásra és gyors reakciókra késztet, valamint sikerélményt ad. Szellemi és technikai sportnak is nevezhető, a megkívánt képességek tekintetében talán a Forma-1-hez hasonlítható leginkább. Az e-sport […]
játék

Friss, ropogós