Már Messengeren is megvehetők a KLM repülőjegyei

Air-France-KLMA Holland Királyi Légitársaság (KLM) új szolgáltatásával az utasok repülőjegyükhöz vagy beszállókártyájukhoz a Facebook Messenger applikáción keresztül is hozzájuthatnak. Az új lehetőség tovább könnyíti az utasok dolgát, hogy minden szükséges járatinformáció pillanatok alatt kéznél legyen. A légitársaság a Messengeren keresztül a hét minden napján, a nap 24 órájában válaszol az utasok kérdéseire. „Az új szolgáltatás a Messengeren keresztül egy következő lépés volt a KLM közösségi média stratégiájában. Számunkra fontos, hogy ott legyünk jelen, ahol ügyfeleink is szabadidejüket töltik, így a Messenger és a KLM tökéletes párosítás. Tapasztalataink alapján az utasaink nyitottabbak ezen a platformon, és szívesebben osztják meg problémáikat kollégáinkkal. Tavaly már aktiváltuk a Messenger gombot a Facebook oldalunkon, hogy az utasaink személyesen kommunikálhassanak velünk. 40 százalékkal nőtt a megkeresések száma, ami azt jelenti, hogy ügyfeleink értékelik a kommunikáció ezen formáját. Most egy újabb lépést tettünk: utasaink már repülőjegyüket és egyéb utazási dokumentumot is elérhetnek a Messengeren keresztül”- nyilatkozta Pieter Elbers, a KLM elnök-vezérigazgatója.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

A Nagy Sorozatrajongó kutatás szerint még mindig a televízió az úr a nappalikban

pén ápr 1 , 2016
A Nielsen Közönségmérés adatai szerint az elmúlt évben a magyar népesség naponta átlagosan öt órát töltött a tévékészülékek előtt. Alátámasztja ezt az Invitel közelmúltban végzett Nagy Sorozatrajongó kutatása, amely arra mutat rá, hogy a magyarokat is rendszeresen a televíziókészülék elé szögezi kedvenc sorozatszereplőjük sorsának alakulása. Az online felmérés szerint a […]