A Holland Királyi Légitársaság (KLM) új szolgáltatásával az utasok repülőjegyükhöz vagy beszállókártyájukhoz a Facebook Messenger applikáción keresztül is hozzájuthatnak. Az új lehetőség tovább könnyíti az utasok dolgát, hogy minden szükséges járatinformáció pillanatok alatt kéznél legyen. A légitársaság a Messengeren keresztül a hét minden napján, a nap 24 órájában válaszol az utasok kérdéseire. „Az új szolgáltatás a Messengeren keresztül egy következő lépés volt a KLM közösségi média stratégiájában. Számunkra fontos, hogy ott legyünk jelen, ahol ügyfeleink is szabadidejüket töltik, így a Messenger és a KLM tökéletes párosítás. Tapasztalataink alapján az utasaink nyitottabbak ezen a platformon, és szívesebben osztják meg problémáikat kollégáinkkal. Tavaly már aktiváltuk a Messenger gombot a Facebook oldalunkon, hogy az utasaink személyesen kommunikálhassanak velünk. 40 százalékkal nőtt a megkeresések száma, ami azt jelenti, hogy ügyfeleink értékelik a kommunikáció ezen formáját. Most egy újabb lépést tettünk: utasaink már repülőjegyüket és egyéb utazási dokumentumot is elérhetnek a Messengeren keresztül”- nyilatkozta Pieter Elbers, a KLM elnök-vezérigazgatója.
Next Post
A Nagy Sorozatrajongó kutatás szerint még mindig a televízió az úr a nappalikban
pén ápr 1 , 2016
És még ez is...
-
2012. április 19.
A szülők közel fele gyalázatos
-
2016. október 2.
Járműelektronikai fejlesztőknek is van már szövetsége
-
2015. október 18.
A rémisztő jövő: az ember szenzorrá válik
-
2013. november 3.
Kilenc tipikus adatközpont tervezési hiba VIII.
-
2019. július 9.
A technológiai beruházás még nem elég
-
2015. november 18.
Digitális Magyarország Program: Nyíregyháza nyerőben