Már-már megdöbbentő adatok láttak napvilágot az Evolution & Mobile Hungary konferencián a hazai közösségi média felhasználási szokások kapcsán. Kiderült, hogy átlagosan közel napi másfél órán keresztül használjuk a Facebookot, ami több mint kétszerese az Egyesült Államokban mért adatnak. Itthon 5,1 millió felhasználója van a legnépszerűbb közösségi oldalnak, ebből mintegy négy millióan napi rendszerességgel látogatják a szájtot. A tinédzserek viszont tömegesen hagyják el a Facebookot és fordulnak más platformok felé. A tinédzserek inkább a zárt csoportokat kedvelik, és egyre népszerűbb körükben a fotómegosztó Instagram, vagy az egy idő után „felszívódó” üzenetekkel operáló Snapchat.
És még ez is...
-
2014. június 30.
Ma éjfélkor bezár az iWiW
-
2015. november 6.
Egy kis tananyag az Inviteltől a közösségi médiáról
-
2014. október 15.
Az MVM NET csatlakozott a DE-CIX-hez
-
2021. május 5.
Végre megalakult a Magyarországi Drón Koalíció