A Nagy Sorozatrajongó kutatás szerint még mindig a televízió az úr a nappalikban

LangsteinerMarianneA Nielsen Közönségmérés adatai szerint az elmúlt évben a magyar népesség naponta átlagosan öt órát töltött a tévékészülékek előtt. Alátámasztja ezt az Invitel közelmúltban végzett Nagy Sorozatrajongó kutatása, amely arra mutat rá, hogy a magyarokat is rendszeresen a televíziókészülék elé szögezi kedvenc sorozatszereplőjük sorsának alakulása. Az online felmérés szerint a megkérdezettek 63 százaléka legtöbbször a televízióban néz sorozatot, 36 százalékuk pedig három, négy vagy öt szériát is nyomon követ párhuzamosan.

„Nagy Sorozatrajongó kutatásunk számos érdekes eredményt hozott: kiderült például, hogy a vizsgálatban résztvevők legszívesebben vígjáték műfajú sorozatot rendeznének, de bűnügyi történeteket és krimit is alkotnának a magyarok, ha lenne rá lehetőségük. Illetve megdőlni látszik az az elmélet, miszerint a nők a sorozatokat, a férfiak pedig a focit nézik szívesebben – ezzel az állítással ugyanis a válaszadók szignifikáns része nem értett egyet. Felmérésünk tapasztalatait mindenképpen szeretnénk üzletpolitikánkban is érvényre juttatni” – mondta el Langsteiner Marianne, az Invitel lakossági és kisvállalati vezérigazgató-helyettese.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.