BMW- SAP koncepcióalkalmazás


A barcelonai mobil világkiállításon mutatta be az SAP a BMW Csoporttal közös koncepcióját, amelyben a vezető az útja során személyre szabott, helyhez kötődő szolgáltatásokról szóló híreket, kedvezményeket kaphat. Az üzleti szoftvercég által biztosított technológia kapocsként szolgál az autó, és a külső szolgáltatók, például az éttermek, boltok, benzinkutak között. Az autó navigációs paneljére, vagy a mobiltelefonra érkező ajánlatok között parkolási lehetőségekre szólót is kérhet a vezető, miközben a céljához igyekszik. A megfelelő parkolóhely elfogadása esetén a navigáció oda irányítja a BMW sofőrjét. A rendszer egyedi ajánlatokat juttat el a vezetőhöz, az autó mindenkori pozíciója, és a vásárlói preferenciák alapján. A vezető megjelölheti az igénybe venni kívánt kedvezményeket, amelyekre való jogosultságot az okostelefonjára tölthet fel, és igényelheti azt a boltban. A rendszer szabályozható, a sofőr megadhatja, hogy milyen gyakorisággal kívánja megkapni az információkat, hogy az ne zavarja a vezetést. A technológia alapját az SAP HANA Cloud platformja biztosítja.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

IT-szakképzés: a dualis képzes legyen a növekedés kulcsa

ked márc 4 , 2014
Az informatikai szakképzés és felsőoktatás területén olyan átalakulás zajlik, amelynek célja, hogy a frissen végzett fiatal szakemberek valódi piacképes tudással kezdhessék karrierjüket. A kihívásokkal teli folyamat aktuális kérdéseivel foglalkozott február 22-én a HTTP Alapítvány és a Pannon Egyetem szervezésében zajló Informatikai Oktatási Konferencia 2014, ahol a közel kétszáz it-szakképzésben és […]
tanár