Kész a call-centeresek álma 

callcenterValamennyi telefonos értékesítést végző cég számára elérhető az úgynevezett értékesítési pontot előrejelző szoftver. Az Xdroid Kft. több mint egy éves fejlesztés eredményeként létrejött szoftver az ügyfélszolgálati telefonbeszélgetések alatt valós időben jelzi az ügyintéző számára a megfelelő értékesítési pillanatot. Az értékesítési pillanat azonnali jelzése az ügyintéző képernyőjén egy olyan eszköz, amely hozzájárul az új ügyfelek megszerzéséhez és a meglévők megtartásához, növelve ezzel az üzleti sikerességet. A fejlesztő közleménye szerint a rendszer kialakítása és végső formába öntése során a megfelelő értékesítési pillanat előrejelzésén túl nagyobb hangsúlyt kapott a felesleges hívásidő csökkentése. Az Online Selling Point Prediction (OSPP) elnevezésű program ugyanis nem csupán a megfelelő értékesítési pillanatot képes előre jelezni, de segítségével gyorsabban lezárhatóak a sikertelen értékesítési próbálkozások. Az intelligens szoftver a beszélgetés folyamán ugyanis méri, és időben jelzi, hogy érdemes-e folytatni az adott beszélgetést, vagy célszerűbb azt mielőbb lezárni.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.