Lengyel CRM specialista terjeszkedne a magyar piacon

1

CRM -- ügyfélkezelésA kis- és középvállalkozások számára ügyfélkapcsolat-kezelő és raktárkezelő (CRM/WMS) szoftvereket fejlesztő Firmao Polska Sp. z o.o. bejelentette, hogy belép a magyar piacra is.

A nemzetközi piacokon már több éve jelen lévő lengyel Firmao egy kis- és középvállalkozásoknak szánt all-in-one megoldást fejleszt és forgalmaz. A megoldás lehetővé teszi a vállalati folyamatok kezelését egyetlen felhőalapú alkalmazáson keresztül. A társaság megoldásai európai alternatívái az olyan amerikai rendszereknek, mint a SalesForce, a Hubspot, az indiai Zoho vagy az orosz Bitrix. A Firmao tizenhárom éve kínál üzleti szoftvereket, amelyek az értékesítés, a marketing, a termelés és a raktárkezelés területén nyújt segítséget. A társaság szoftverei moduláris felépítésűek, így felhasználó vállalatoknak csak a szükséges és személyre modulokat kell megvásárolniuk. Ráadásul a programok integrációja lehetővé teszi, hogy a Firmao összekapcsolható legyen olyan, korábban már bevezetett megoldásokkal, mint például a Google Calendar, a BaseLinker, vagy a Zapier.

A Firmao a potenciális ügyfeleinek körében a márkaismertség fejlesztésével kíván új ügyfeleket szerezni Magyarországon. Marketingtevékenységének kiterjesztésével a CRM specialista azt tervezi, hogy még idén megszólítja azokat a vállalkozásokat, amelyek a tevékenységük bővítését tervezik. A lengyel társaság átfogó támogatást nyújt a programjaik bevezetéséhez és testre szabásához a vállalatok egyedi igényeinek megfelelően. A Firmao CRM felhőalapú szoftver, így bármilyen internet-hozzáféréssel rendelkező eszközről használható. Ez lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy bárhonnan és bármikor hozzáférjenek adataikhoz és alkalmazásaikhoz. A társaság megoldásai felhőalapúak, ezért nem igényelnek drága hardverbe történő beruházást – mindössze egy működő böngészőre van szükség a vállalati adatok kezeléséhez.

A Firmao CRM azon vállalatok számára lehet ideális, amelyek a termelékenységük növelésére, az ügyfélkiszolgálás javítására és az értékesítési teljesítményük fokozására szeretnének összpontosítani, miközben nem akarnak hatalmas költségeket vállalni. A szoftver három árkategóriában érhető el. A bizonytalanok 14 napos ingyenes próbaidőszak alatt győződhetnek meg arról, hogy a rendszer megfelel-e az igényeiknek.

A Firmao CRM fő előnyei

  • Az értékesítés növelése: A szoftver segít az értékesítési folyamatok kezelésében, például a leadek generálásában, az értékesítések nyomon követésében, valamint a vállalkozókkal és a potenciális ügyfelekkel való kapcsolatok kezelésében.
  • Marketing optimalizálása: A szoftver segít a vállalatoknak a marketingkampányok, például az e-mail marketing kezelésében.
  • Automatikus számlázás: A számlázási folyamat automatizálása a kifizetések ellenőrzésével felgyorsítja a számlázási folyamatot. Az automatizálás segíthet a hibák elkerülésében is, és biztosítja az időben történő kifizetéseket és emlékeztetőkkel figyelmezteti az ügyfeleket.
  • Növeli a termelékenységet: A Firmao CRM segít a feladatok, projektek és alkalmazottak kezelésében.
  • Raktárkezelés: A szoftver segít a vállalatoknak az olyan folyamatok racionalizálásában, mint az áruátvétel, az áruraktározás, a rendeléskiszállítás és a szállítás. A raktár kezelése mellett a Firmao javíthatja a termelést és az erőforrás-tervezést.
  • Az ügyfélkapcsolat-kezelés: Az e-mail, a telefon és a livechat integrációján keresztül biztosítja az átlátható és hatékony vállalkozói menedzsmentet és ügyfélszolgálatot.

 

One thought on “Lengyel CRM specialista terjeszkedne a magyar piacon

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Rákaptak a használt szerverekre a vállalatok

szo szept 2 , 2023
ShareTweetPinShare Bár a gazdasági visszaesés jelei az élet minden területén érzékelhetőek, a cégek nem az éves it-költségvetésük terhére próbálnak meg lefaragni a működésük költségeiből, csupán optimalizálják azt. Egy friss felmérés* felettébb érdekes eredményei szerint a nagyobb felhasználók jelentősebb mértékben próbálják kiszervezni a feladatokat, míg a közepes vállalkozások inkább választják a […]
szerver

És még ez is...