Az Oracle friss jelentése szerint három fő fogyasztói személyiségtípust létezik. Az egyik ilyen fogyasztótípusba olyan vásárlók tartoznak, akik minden csatornát igénybe vesznek, és kihasználják mind a digitális, mind pedig a fizikai kapcsolati pontok előnyeit. A második kategóriába azok a leleményes vásárlók tartoznak, akik nyitottak az új, innovatív és technológiára alapuló fogyasztói élményekre. A harmadik típusú vásárlók ártudatosan keresik a kedvezményes ajánlatokat, és mindig a legjobb ár-érték arányt részesítik előnyben. „E viselkedési trendek kiaknázásához és az efféle fogyasztók megnyeréséhez a vállalatoknak három fronton kell újításokat bevezetniük” – nyilatkozta Ray Carlin, az Oracle Retail alelnöke és ügyvezető igazgatója. Hozzátette, az egyéni vásárlási élmény biztosításához, és a teljes csatornaspektrum használatának vállalati szintű elsajátításához közelebbről is meg kell ismerniük a fogyasztókat, és készen kell állniuk az innovációra.
One thought on “Ijesztően egyformák vagyunk: csak háromféle fogyasztói személyiségtípus létezik”
Vélemény, hozzászólás?
És még ez is...
-
2014. június 10.
MARGARÉTA Szingapúrban: lesz még utóélete
-
2016. július 5.
Az interneten is megvehető a szlovákiai autópálya-matrica
-
2015. október 31.
A T-Systems lepaktált a Coca-Colával
-
2014. október 22.
„Hüje” németek: vezetnék a „negyedik ipari forradalmat”
-
2012. december 28.
A nők felfedezték a netes vásárlást
Ha-ha! Engem kifelejtettek! Se így, se úgy nem vásárolok szinte semmit. Nem is nagyon van miből