Ijesztően egyformák vagyunk: csak háromféle fogyasztói személyiségtípus létezik

1

Az Oracle friss jelentése szerint három fő fogyasztói személyiségtípust létezik. Az egyik ilyen fogyasztótípusba olyan vásárlók tartoznak, akik minden csatornát igénybe vesznek, és kihasználják mind a digitális, mind pedig a fizikai kapcsolati pontok előnyeit. A második kategóriába azok a leleményes vásárlók tartoznak, akik nyitottak az új, innovatív és technológiára alapuló fogyasztói élményekre. A harmadik típusú vásárlók ártudatosan keresik a kedvezményes ajánlatokat, és mindig a legjobb ár-érték arányt részesítik előnyben. „E viselkedési trendek kiaknázásához és az efféle fogyasztók megnyeréséhez a vállalatoknak három fronton kell újításokat bevezetniük” – nyilatkozta Ray Carlin, az Oracle Retail alelnöke és ügyvezető igazgatója. Hozzátette, az egyéni vásárlási élmény biztosításához, és a teljes csatornaspektrum használatának vállalati szintű elsajátításához közelebbről is meg kell ismerniük a fogyasztókat, és készen kell állniuk az innovációra.

One thought on “Ijesztően egyformák vagyunk: csak háromféle fogyasztói személyiségtípus létezik

  1. Ha-ha! Engem kifelejtettek! Se így, se úgy nem vásárolok szinte semmit. Nem is nagyon van miből

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Idén is három startupot turbósít a Telenor

ked okt 3 , 2017
A tavalyi program sikerét követően a Telenor Magyarország másodszor is meghirdette startupokat támogató akcelerátor pályázatát, a Telenor Accelerate programot, mely idén három digitális megoldásokat fejlesztő, induló vállalkozás munkáját segíti. A 2017-es Telenor Accelerate programra 110 startup vállalkozás jelentkezett, amelyek közül előválogatás során választották ki azt a kilenc csapatot, amelyek a […]

Friss, ropogós