A nők felfedezték a netes vásárlást

 

1,6 millióan vásároltak legalább egyszer online az elmúlt 12 hónap során – az eNET friss kutatása szerint. A nők és férfiak aránya még kiegyenlített, de a számos, főleg nőket célzó, impulzív vásárlásra építő webáruháznak köszönhetően előfordulhat, hogy fél éven belül több nő fog vásárolni online, mint férfi. Az internetes kereskedőknek tehát egyre inkább fel kell készülniük a női igények kiszolgálására, ami sok esetben a weboldalak átalakítását is elkerülhetetlenné teszi.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Ericsson a jövőről II.

pén dec 28 , 2012
  Az Ericsson ConsumerLab szerint az alábbi trendek fogják jellemezni 2013-at: 1. A felhőszolgáltatások átalakítják az eszközökkel kapcsolatos igényeket. A táblagépek használóinak több mint 50 százaléka és az okostelefonok használóinak 40-50 százaléka nagyra értékeli azt a kényelmet és egyszerűséget, amely annak köszönhető, hogy a felhőn keresztül több készüléken is zökkenőmentesen […]

Friss, ropogós