Hétvégén kevesebbet vásárolunk online is

bevasarlokosarFekete péntekkel kezdődik a karácsonyi szezon az e-kereskedelemben, miközben a hétvégi boltzár ellenére vasárnap továbbra sem vásárolunk többet online – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index (OKI) kutatás-sorozatának idei negyedik felméréséből. az online kiskereskedelemben a vásárlások száma jellemzően a hét első három napjában a legmagasabb. A legkevesebb rendelésszám továbbra is hétvégén realizálódik, tehát a vasárnapi boltzár eredménye láthatóan nincs hatással a hétvégén leadott rendelések mennyiségére.

Az év első kilenc hónapjában a hat legnagyobb online kiskereskedelmi szektor összesen mintegy 110 milliárd forintos online forgalmat realizált, ami 2014 hasonló időszakához képest 15 százalékos bővülést jelent. Az online kereskedelem szereplői 2015 harmadik negyedévére vonatkozóan a korábbinál jóval pozitívabb értékelést adtak, amiben már jól tükröződik a karácsonyi szezonra vonatkozó, derűlátó álláspont is. Az online kereskedők pozitív várakozásai mellett a teljes kiskereskedelemben is kedvező hangulat uralkodik, azaz a várakozások alapján mind a teljes, mind az online kiskereskedelem számára biztató lehet az utolsó negyedév alakulása.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

BYOD-ra kész készülékkel bővült a SHARP gyors A3-as termékcsaládja

pén nov 20 , 2015
A Sharp az üzleti igények növekedésével együtt bővülni képes, gyors, hálózatba köthető gépeket kereső kisvállalkozásoknak és munkacsoportoknak tervezett új A3-as MFP nyomtatóval egészítette ki fekete-fehér Nova-E termékcsoportját. Az MX-M356N a termékcsalád leggyorsabb nyomtatási sebességét kínálja, időt takarítva meg felhasználóinak a nagyobb nyomtatási feladatokon, ezen felül alapkiépítésben hálózati használatra is kész […]

Friss, ropogós