Az Invitel tévézni tanít

 

Az Invitel csatlakozott a gyermekek okosabb tévénézési szokásait formáló programhoz, és személyre szabható termékportfóliójával is támogatja a tudatosabb médiafogyasztást. A Tévézz okosan! program fő célja, hogy nevelje a gyermekeket – és szüleiket – az érdekes, izgalmas, leginkább hasznos televíziós tartalmak fogyasztására. A tévéadásokat nézőknek például abban segít a Tévézz okosan! program, hogy gyorsabban és könnyebben megtalálják a gyerekek és szüleik a számukra értékes műsorokat. „Hazánkban az átlagos tévénézéssel töltött idő megközelítette a napi öt órát, a nappali pedig egyre inkább a családi élet központjává vált. Fontosnak tartjuk, hogy a háttértévézés és a céltalan internetböngészés helyett a gyerekek valóban értékes, koruknak megfelelő tartalmakat fogyasszanak a számukra leginkább megfelelő időpontban” – mondta el Langsteiner Marianne, az Invitel lakossági marketing igazgatója.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

NMHH: csapás a mobilszolgáltatókra

szo jún 1 , 2013
  A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) a T-Mobile eljárása miatt indított vizsgálatot, és határozatban tiltotta meg a Magyar Telekomnak, hogy a kimenő hívásokat korlátozza, ha az ügyfél a telefonszámlával nem, csak a kedvezményesen vásárolt készülék árával tartozik. A bíróság osztotta az NMHH érvelését, és a hatóság döntését jogerősen […]

Friss, ropogós