Az exportnak köszönhetően hasít az ANY Biztonsági Nyomda

angolai útlevélAz ANY Biztonsági Nyomda Nyrt. 3,492 milliárd forint konszolidált nettó eredményt ért 2023 első kilenc hónapjában, ami 73 százalékkal magasabb, mint az előző év azonos időszakában; a nettó árbevétele 25 százalékkal 44 milliárd forintra emelkedett.

A társaság beszámolója szerint a vállalat első kilenc havi kamat-, adófizetés és amortizáció előtti eredménye (EBITDA) 7,0 milliárd forint lett, 39,4 százalékkal emelkedett az előző év hasonló időszakához viszonyítva. Az EBITDA marzs így 14,26 százalékról 15,88 százalékra nőtt. A jelentés szerint a stratégiai termékszegmensek közül a biztonsági termékek, megoldások forgalma 22 milliárd forint volt, 89 százalékkal magasabb, mint 2022 hasonló időszakában. A szegmens export árbevétele 490 százalékkal emelkedett és 11,6 milliárd forintot ért el.

A kártyagyártás, megszemélyesítés árbevétele 11 százalékkal, 9,7 milliárd forintra csökkent. A nyomtatványgyártás, megszemélyesítés, adatfeldolgozás szegmens 9,2 milliárd forint bevételt hozott, ami négy százalékkal alacsonyabb, mint a bázisidőszaki érték. A hagyományos nyomdatermékek árbevétele 1,3 milliárd forintot ért el, ez kilenc százalékos éves csökkenés. Az export árbevétel 86 százalékkal 24,7 milliárd forintra nőtt, az export részáranya az összes bevételhez viszonyítva 56,1 százalékot ért el a bázisidőszaki 37,9 százalék után.

Az ANY közleménye idézi Zsámboki Gábort, a társaság vezérigazgatóját, aki kiemelte: az export értékesítés felfutása főként az angolai projekt sikerének és a nemzetközi piacon értékesített útleveleknek köszönhető. Hozzátette: elengedhetetlen a technológiai fejlesztés, a kapacitás bővítése és a gyártástechnológiai, informatikai fejlesztések mellett a digitális kompetenciák növelése a cél. A társaság a digitális megoldások széles körű bevezetésre törekszik ezzel kiegészítve jelenlegi termékportfólióját – közölte a társaság.

Az ANY Biztonsági Nyomda csoport a kelet-közép-európai régió egyik legnagyobb árbevételű biztonsági és üzleti nyomtatványgyártó cége, termékeit több mint ötven országba szállítja. Magyarországon öt, Romániában kettő, Szlovákiában és Moldovában egy-egy telephellyel működik.


 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Modern idők: a 8-14 éves gyerekek négyötöde vállalkozást alapítana

vas nov 19 , 2023
ShareTweetPinShareAz Alfa generáció munkavállalással kapcsolatos elképzelései nagyon eltérnek a jelenleg megszokottól, a 8-14 éves magyar gyerekek 79 százaléka saját vállalkozást szeretne alapítani, és azt fő- vagy mellékállásban működtetni. A VISA digitális fizetési szolgáltató tájékoztatása szerint ennek a korosztálynak csak hat százaléka szeretne alkalmazottként dolgozni. A 2010 után született korosztály első […]
gyerek, vállalkozó

És még ez is...