Az év applikációja a BudapestGO

BUDAPESTGOAz elmúlt év legjobb applikációjának járó díjat nyerte el a BudapestGO. Ami jó, az jó!

A Budapesti Közlekedési Központ (BKK) közleménye szerint a Magyar Marketing Szövetség a BKK saját fejlesztésű alkalmazását 21 pályázat közül választotta a legjobbnak. A közlekedési társaság szerint az alkalmazást aktívan használók száma folyamatosan nő, átlagban havi 1,2 millióan, összesen pedig már 1,8 millióan regisztráltak a BudapestGO-ban, és már több mint 4,4 milliónál jár a letöltők száma. Havonta négymillió útvonaltervezés történik az applikációban, a bevezetése óta pedig összesen több mint tízmillió digitális vonaljeggyel utaztak a közösségi közlekedők. A vállalat szerint az alkalmazás népszerűségét az is mutatja, hogy a BKK jegyértékesítésében már közel negyven százalék a digitális jegyekből származó bevétel aránya. Nemcsak a jegyet vásárlók, hanem a bérlethasználók körében is egyre népszerűbb a BudapestGO, a felnőttbérletek harmincnégy százalékát, a diákbérleteknek pedig a negyven százalékát használják okostelefonjukon az utasok.


 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

STB: Csökkent a vállalati felvásárlások értéke Magyarországon

pén febr 9 , 2024
Tavaly globálisan a vállalati összeolvadások és felvásárlások (M&A) összértéke 2650 milliárd dollárra esett vissza a 2022-es 3420 milliárd dollárról – jelentette ki Sahin-Tóth Balázs. Az Allen & Overy Kádár Ügyvédi Iroda (Allen & Overy) vezető ügyvédje szerint Magyarországon ugyanebben az időszakban az M&A ügyeletek értéke 3,24 milliárd dollárról 157 millió […]
Sahin-Tóth Balázs, az Allen & Overy Kádár Ügyvédi Iroda vezető ügyvédje

És még ez is...