A Volkswagen leállítottak minden fizetős tevékenységet a Twitteren

TwitterA Volkswagen márkái leállítottak minden fizetős tevékenységet a Twitteren – közölte a cég szóvivője.

A Volkswagen szóvivője elmondta, hogy a társaság minden márkja beszüntette a platformon a hirdetést, míg az Audi úgy döntött, hogy leállítja az organikus tevékenységeket is, például a közvetlen bejegyzéseket, és csak az ügyfelek kérdéseire válaszol a webhelyen. A WirtschaftsWoche korábban arról számolt be, hogy az Audi céges forrásokra hivatkozva leállított minden tevékenységet a közösségi média platformon. “Szorosan figyelemmel kísérjük a helyzetet, és a fejlemények függvényében döntünk a következő lépésekről” — tette hozzá az Audi szóvivője a Reutersnek küldött e-mailben.

Elon Musk október végén vette meg a Twitter, az Audi november 1. óta nem tweetelt, pedig korábban szinte minden nap volt aktivitása a platformon.


 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Az internetes bűnözők a labdarúgó-VB-t is kihasználják pénzszerzésre

csü nov 24 , 2022
A labdarúgó-világbajnokságra az internetes bűnözők, adathalászok is készültek, így például hamis jegyeket árulnak és hamis nyereményekkel próbálják becsapni a szurkolókat. Az it-biztonsági megoldásokat fejlesztő szlovák ESET közleménye szerint a csalások egyik jól bevált fajtája, amikor a bűnözők elhitetik az áldozatokkal, hogy készpénzt, jegyet vagy olyan ellátást is tartalmazó csomagot nyertek, […]
adathalászat