A netezők harmada elégedettlen a banki szolgáltatásokkal

 

Az internetet használó magyarok harmada ugyan nem, de a 66 százaléka elégedett a Magyarországon működő bankok által nyújtott szolgáltatásokkal, közülük három százalék teljes mértékben – derül ki a bankmonitor.hu közvélemény-kutatásából. A megkérdezettek 62 százaléka egyértelműen ajánlaná saját banki szolgáltatóját rokonainak, barátainak, míg a megkérdezettek hét százaléka teljesen elégedetlen, 28 százalékuk többnyire elégedetlen. A saját bank esetében három, illetve 13 százalék ez az érték. A megkérdezettek 24 százaléka szerint túlzóak a banki költségek, 15 százalék pedig drágának tartja a szolgáltatásokat — írja az MTI.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Aggályos az iPhone ujjlenyomat olvasója

sze szept 18 , 2013
  A Spiegel Online hírportál cikkében óva inti a felhasználókat az új iPhone 5S okostelefon ujjlenyomat leolvasójának használatától Johannes Caspar, Hamburg német tartomány adatvédelmi és információszabadsági megbízottja. “A biometrikus jegyeket nem lehet megváltoztatni, azok végigkísérnek bennünket életünk során. Az ujjlenyomatot nem lenne szabad mindennapos használatba venni azonosítás céljából különösen akkor […]
iPhone

És még ez is...