Közép-Kelet-Európa vezető online marketing ügynökségei részére indít üzletfejlesztési képzést a Google. Az Agency Of Tomorrow elnevezésű programba három magyar online marketing ügynökség – a Growww Digital, az INTREN és a WebMa – kapott meghívást. A program célja olyan ismeretek átadása, amivel a résztvevők – a Google partnerségével – hosszú távon biztosíthatják és ösztönözhetik a digitális piac fenntartható növekedését a régiónkban. A programban Közép-Kelet-Európa negyvenhárom, a Google által kiválasztott ügynökség vezetői vehetnek részt. Olyan ügynökségek kerültek kiválasztásra, amelyek nyitottak az új megoldásokra és ötletekre, ugyanakkor képesek arra, hogy megosszák tudásukat a helyi piacon.
És még ez is...
-
2015. október 5.
Magyar Telekom: a 97 százalék egyenlő a teljessel
-
2014. szeptember 10.
Tisztogatás a Huawei-nél
-
2014. július 23.
eMAG: így vásároltok ti
-
2016. május 9.
Ezt a díjat sem sok cég nyerheti el
-
2014. november 17.
Egy-két év múlva lehet csak nyereséges a Tesco Mobile
-
2013. február 15.
Barcelónába készül az ITware