Közép-Kelet-Európa vezető online marketing ügynökségei részére indít üzletfejlesztési képzést a Google. Az Agency Of Tomorrow elnevezésű programba három magyar online marketing ügynökség – a Growww Digital, az INTREN és a WebMa – kapott meghívást. A program célja olyan ismeretek átadása, amivel a résztvevők – a Google partnerségével – hosszú távon biztosíthatják és ösztönözhetik a digitális piac fenntartható növekedését a régiónkban. A programban Közép-Kelet-Európa negyvenhárom, a Google által kiválasztott ügynökség vezetői vehetnek részt. Olyan ügynökségek kerültek kiválasztásra, amelyek nyitottak az új megoldásokra és ötletekre, ugyanakkor képesek arra, hogy megosszák tudásukat a helyi piacon.
És még ez is...
-
2016. november 2.
Ezek lesznek a karácsony slágerei: drón
-
2014. április 25.
Reménytelen: Kína ismét harcol
-
2014. július 9.
Háromszázmillióval lesz olcsóbb a KAFIR
-
2016. január 27.
Ha elakad az online békéltetés, még nem veszett minden
-
2019. március 2.
A UPC magyarországi árbevétele 5,6 százalékkal nőtt 2018-ban