Szabó Zoltán Attila, a Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. (NISZ) vezérigazgatója a napokban egy konferencián arról beszélt, hogy a kormány komoly erőfeszítéseket tesz a digitális ökoszisztéma összeállítása érdekében, amelynek része az e-közigazgatás is. Ennek fejlesztésekor a megváltozott felhasználói szokásokat és technológiát, valamint a mobilitást tartották szem előtt, és olyan személyre szabott ügyfélfelületet fejlesztett ki a NISZ, amelyen mindenki egyszerűen intézheti hivatalos ügyeit.
Next Post
Együttműködési szándéknyilatkozatot írt alá a Nemzeti Közművek az IBM-mel
hét okt 23 , 2017
És még ez is...
-
2014. február 23.
Minden, amit az ERP-ről tudni akartál, de nem merted megkérdezni
-
2020. január 7.
Végre bővül a horgászati eljárások elektronizációja
-
2013. január 4.
Élesbe fordult a FUTÁR rendszer
-
2015. szeptember 11.
Központi adatbázisba kerültek az ingatlan-nyilvántartási adatok
-
2016. szeptember 14.
Egyre többen keresik az okosotthonokat