A Kapcsolat koncerttől a futóknak szánt alkalmazásokig számtalan tartalommarketinges eszközt találunk az offline és az online világban, ennek ellenére sokan még mindig nem tudják pontosan, mi tartozik ehhez a területhez. Márpedig a Google utóbbi algoritmus-frissítései miatt egyre inkább úgy tűnik, az online cégek számára elkerülhetetlenné vált a megfelelő tartalomstratégia kialakítása. A tartalommarketing egy olyan marketingtechnika, amely a célcsoport számára hasznos tartalmak előállításával és terjesztésével hatni kíván azok viselkedésére, úgy, hogy eközben mind az ügyfél, mind a cégünk jól jár – jelentette ki az Evolution konferencián Pásztor Krisztina digitális kommunikációs tanácsadó. A jó tartalomstratégia kulcsa az ember – egyrészt a vevő, másrészt a tartalom-előállító csapat – véli Pásztor. A stratégia során meg kell határoznunk, hogy milyen üzeneteket akarunk közvetíteni, ehhez pedig a célcsoportot érdemes szűkíteni, különböző egységekre bontani. Ki kell választani a megfelelő taktikákat és csatornákat. El is kell juttatni a tartalmat az ügyfelekhez, és az egész folyamat során, különböző fázisokba mérési pontokat kell iktatni és folyamatosan finomítani. A tartalomstratégiát nem érdemes egy önmagába visszatérő körként kezelni, ehelyett célravezetőbb, ha több egymásba kapcsolódó fogaskerékként képzeljük el – hangsúlyozta a szakértő.
És még ez is...
-
2012. február 11.
A szabadságáért tüntettek Budapesten
-
2019. március 9.
Oroszországban az állam fogja eldönteni mi a fakenews
-
2015. április 13.
Egyre többet nézünk tévét a neten
-
2015. november 13.
A telefonálás is a netre költözhet
-
2022. október 17.
Wi-Fi 6: viszik, mint a cukrot a vásárlók az olcsó Zyxel készülékeket