Szabó Zoltán Attila, a Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. (NISZ) vezérigazgatója a napokban egy konferencián arról beszélt, hogy a kormány komoly erőfeszítéseket tesz a digitális ökoszisztéma összeállítása érdekében, amelynek része az e-közigazgatás is. Ennek fejlesztésekor a megváltozott felhasználói szokásokat és technológiát, valamint a mobilitást tartották szem előtt, és olyan személyre szabott ügyfélfelületet fejlesztett ki a NISZ, amelyen mindenki egyszerűen intézheti hivatalos ügyeit.
Next Post
Együttműködési szándéknyilatkozatot írt alá a Nemzeti Közművek az IBM-mel
hét okt 23 , 2017
És még ez is...
-
2019. december 3.
Nem volt öldöklő verseny békéscsabai okoshálózat kialakításáért
-
2014. november 28.
Okmányügyek: már okostelefonnal is
-
2015. július 22.
Nyomtass autót, két nap alatt elkészül
-
2012. április 27.
Van, amikor nem érdemes belevágni
-
2015. január 18.
A CES legérdekesebb kütyüi V.