A nyári szezonban a játékforgalom elérheti a hatmilliárd forintot, vásárlásonként átlagosan 6400 forintot költenek a szülők, a legnépszerűbb termékek a felfújható strand- és homokozójátékok, valamint a labdák – derül ki a Regio Játékkereskedelmi Kft. legfrissebb felméréséből. Az MTI-hez eljuttatott felmérés szerint a bolti vásárlás mellett egyre népszerűbb az online beszerzés, ahol az átlagos kosárérték is magasabb, mintegy 7200 forint. Nyáron a legnépszerűbb termékek toplistájának első hat helyezettje kültéri játék. A cég friss kutatása alapján a családok körében az okoseszközökkel szemben továbbra is a hagyományos játékok vezetnek, a családok egynegyede egyáltalán nem ad tabletet vagy okostelefont 14 év alatti gyermeke kezébe, negyven százalékuk pedig szabályokhoz köti használatukat.
És még ez is...
-
2018. május 3.
PayPal – Vatera együttműködés
-
2015. április 24.
InnoMax: a non-profit szervezetek is profitálhatnak
-
2017. december 13.
Előre menekülhet a Microsoft: felmondtak az állami beszállítók többségének
-
2013. július 11.
Vállalti jóhírnév: az informatikán múlik
-
2018. november 1.
Végre megállapodott Magyarország és az USA