A nyári szezonban a játékforgalom elérheti a hatmilliárd forintot, vásárlásonként átlagosan 6400 forintot költenek a szülők, a legnépszerűbb termékek a felfújható strand- és homokozójátékok, valamint a labdák – derül ki a Regio Játékkereskedelmi Kft. legfrissebb felméréséből. Az MTI-hez eljuttatott felmérés szerint a bolti vásárlás mellett egyre népszerűbb az online beszerzés, ahol az átlagos kosárérték is magasabb, mintegy 7200 forint. Nyáron a legnépszerűbb termékek toplistájának első hat helyezettje kültéri játék. A cég friss kutatása alapján a családok körében az okoseszközökkel szemben továbbra is a hagyományos játékok vezetnek, a családok egynegyede egyáltalán nem ad tabletet vagy okostelefont 14 év alatti gyermeke kezébe, negyven százalékuk pedig szabályokhoz köti használatukat.
És még ez is...
-
2012. április 9.
SAP: 40 éve volt egy víziója az alapítóknak
-
2020. július 19.
A digitális tananyag fejlesztésben IS a 4iG a legjobb
-
2016. június 8.
Végre kiderült, hogy kik voltak tavaly a legjobbak
-
2013. augusztus 26.
Tabletekből egyre több, televíziókból kevesebb fogy
-
2013. április 8.
T-Systems: végképp beolvadt a Daten-Kontor