Van remény: a hagyományos játékok még mindig lenyomják a kütyüket

game-jatekA nyári szezonban a játékforgalom elérheti a hatmilliárd forintot, vásárlásonként átlagosan 6400 forintot költenek a szülők, a legnépszerűbb termékek a felfújható strand- és homokozójátékok, valamint a labdák – derül ki a Regio Játékkereskedelmi Kft. legfrissebb felméréséből. Az MTI-hez eljuttatott felmérés szerint a bolti vásárlás mellett egyre népszerűbb az online beszerzés, ahol az átlagos kosárérték is magasabb, mintegy 7200 forint. Nyáron a legnépszerűbb termékek toplistájának első hat helyezettje kültéri játék. A cég friss kutatása alapján a családok körében az okoseszközökkel szemben továbbra is a hagyományos játékok vezetnek, a családok egynegyede egyáltalán nem ad tabletet vagy okostelefont 14 év alatti gyermeke kezébe, negyven százalékuk pedig szabályokhoz köti használatukat.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Green Fox Academy: hátrány az akkreditáció

hét júl 4 , 2016
A Green Fox Academy-n “nemprogramozókból” képeznek junior programozókat négy hónap alatt. A karrierváltó felnőtteket a kurzus elvégzése után segítik az elhelyezkedésben is. Mindezt egy rendhagyó üzleti modell keretében teszik, amibe partnerként bevonják az it-cégeket is, akik mind a finanszírozásban mind a megvalósításban komoly részt vállalnak. A képzés viszont szakmai okok […]
Green Fox Academy