Számos új hirdető jelent meg tavaly az interneten, akit a televíziós piacnak is be kell csatornáznia — mondta Lukács Csaba, a több tucat televízió, köztük a közszolgálati adók reklámidejét értékesítő Atmedia Kft. ügyvezető igazgatója a Médiapiac 2016 című konferencián szerdán, Egerben. Megjegyezte: az év eleji, általa fenntartásokkal kezelt felmérések szerint tavaly már többet költöttek a hirdetők online, mint televíziós reklámra. A tévénézésre fordított napi négy óra azonban még mindig duplája az online médiafogyasztásra szánt időnek — jelentette ki Lukács.
És még ez is...
-
2016. április 29.
Kiderült miért adta el a székházát a Kürt
-
2016. március 16.
Egyre többen mondanak le a színes nyomtatásról
-
2017. szeptember 24.
A T-Systems építi ki a kormányzati video-kommunikációs központot
-
2014. március 10.
Táblagéppiac: változatlanul az Apple az élen
-
2014. június 22.
EU-támogatással erősít a First Line Experts
-
2016. január 23.
A Google tavaly több, mint 780 millió hirdetést tiltott le