Lehetetlen küldetés: az internetes hirdetőket kell megnyernie a tévés piacnak

tévéSzámos új hirdető jelent meg tavaly az interneten, akit a televíziós piacnak is be kell csatornáznia — mondta Lukács Csaba, a több tucat televízió, köztük a közszolgálati adók reklámidejét értékesítő Atmedia Kft. ügyvezető igazgatója a Médiapiac 2016 című konferencián szerdán, Egerben. Megjegyezte: az év eleji, általa fenntartásokkal kezelt felmérések szerint tavaly már többet költöttek a hirdetők online, mint televíziós reklámra. A tévénézésre fordított napi négy óra azonban még mindig duplája az online médiafogyasztásra szánt időnek — jelentette ki Lukács.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Az ASRock felkészült az Intel Broadwell-E processzoraira

csü ápr 14 , 2016
Még idén megérkeznek az Intel új termékvonalát képviselő, 14 nanométeres csíkszélességgel gyártott, Broadwell-E szériás processzorai (CPU). Az alaplapgyártó ASRock mérnökei már most feltöltötték a legújabb BIOS verziókat az X99-es termékcsaládhoz, amelyek már támogatják az Intel Broadwell-E processzorokat. Bár az új processzorok még nem elérhetőek, de akinek a várakozás nem erőssége, […]

Friss, ropogós