Számos új hirdető jelent meg tavaly az interneten, akit a televíziós piacnak is be kell csatornáznia — mondta Lukács Csaba, a több tucat televízió, köztük a közszolgálati adók reklámidejét értékesítő Atmedia Kft. ügyvezető igazgatója a Médiapiac 2016 című konferencián szerdán, Egerben. Megjegyezte: az év eleji, általa fenntartásokkal kezelt felmérések szerint tavaly már többet költöttek a hirdetők online, mint televíziós reklámra. A tévénézésre fordított napi négy óra azonban még mindig duplája az online médiafogyasztásra szánt időnek — jelentette ki Lukács.
Next Post
Az ASRock felkészült az Intel Broadwell-E processzoraira
csü ápr 14 , 2016
Még idén megérkeznek az Intel új termékvonalát képviselő, 14 nanométeres csíkszélességgel gyártott, Broadwell-E szériás processzorai (CPU). Az alaplapgyártó ASRock mérnökei már most feltöltötték a legújabb BIOS verziókat az X99-es termékcsaládhoz, amelyek már támogatják az Intel Broadwell-E processzorokat. Bár az új processzorok még nem elérhetőek, de akinek a várakozás nem erőssége, […]

És még ez is...
-
2016. április 7.
Nem lehet könnyű tizenhárom éven keresztül a csúcson lenni
-
2018. március 23.
A Telenor vevője közepes nagyságú európai mobilszolgáltató akar lenni
-
2014. április 5.
Szárnyal a Vodafone
-
2012. június 4.
Nemzeti érdek a vezető weboldalak tulajdonlása
-
2019. június 7.
Egyre többen vásárolunk külföldön
-
2019. január 17.
Q4: alig meglepő módon tovább csökkentek a pc eladások