Üzleti növekedése és a technológiai szférában globális márkaként való folyamatos fejlődésének elismeréseként a Lenovo felkerült az Interbrand Best Global Brands 2015-ös listára. A Lenovo a 100. helyen csatlakozik a nagy presztízsű listához, és egyike a számos erős új belépőnek, köztük a Lego-nak és a PayPal-nak. Az idei rangsorolásnál nem vették figyelembe a márkaértéket növelő legutóbbi cégfelvásárlásokat – IBM SystemX szerver üzletág és Motorola Mobility –, amelyek idővel minden bizonnyal növelni fogják a Lenovo márka teljesítményét. Ezen kiegészítők nélkül a lista jelenleg 4,1 milliárd dollárra becsüli a Lenovo márka értékét — áll a kínai társaság közleményében.
És még ez is...
-
2015. január 29.
Huawei fogyasztói üzletág: 30 százalékos árbevétel növekedés
-
2015. június 5.
Nem volt jó az első negyedév
-
2015. július 21.
A HP, a Lenovo és a Dell a nyertese a piaci visszaesésnek
-
2015. augusztus 31.
Nem jó most pc-gyártónak lenni
-
2013. október 18.
Intel: gondok a Broadwell gyártásával