A Huawei Fogyasztói Üzletágának teljes árbevétele 30 százalékkal 12,2 milliárd dollárra nőtt 2014-ben a megelőző évhez képest. Az üzletág 7,8 százalékkal több, mintegy 138 millió készüléket szállított ki az adott időszakban, amelyből az okostelefonok állománya 75 millió darabot tett ki, 45 százalékkal meghaladva a 2013-as adatot. 2015-ben százmillió okostelefon kiszállítása a cél. „A közép- és felsőkategóriás termékekre összpontosító stratégiánk meghozta gyümölcsét, így 2014-ben jelentős eredményeket értünk el számos olyan területen, mint a kutatás-fejlesztés, a márkaismertség növelése, az értékesítési csatornák fejlesztése és a piaci részesedés növelése. Ezzel megerősítettük a Huawei harmadik helyét a globális okostelefon piacon. Mindeközben a márkánk globális jelenléte is növekedett, a Huawei első kínai márkaként felkerült az Interbrand Top 100-as „Legjobb Globális Márkák” listájára 2014 októberében” – nyilatkozta Richard Yu, a Huawei Fogyasztói Üzletágának vezérigazgatója.
És még ez is...
-
2012. november 13.
Kunszt: az IBM egyesít mindent
-
2013. január 20.
Egy giga felett a mobilinternetezők havi átlaga
-
2018. március 25.
Fejhallgatót ad ajándékba a Sony az új csúcsmobiljához
-
2015. július 16.
Tényleg ingyenes? Roaming akadémia
-
2022. július 23.
Jön az új 5G-s Cat S53 okostelefon
-
2013. július 21.
Le a Microsofttal kötött stratégiai megállapodásal!