Huawei fogyasztói üzletág: 30 százalékos árbevétel növekedés

money-countingxA Huawei Fogyasztói Üzletágának teljes árbevétele 30 százalékkal 12,2 milliárd dollárra nőtt 2014-ben a megelőző évhez képest. Az üzletág 7,8 százalékkal több, mintegy 138 millió készüléket szállított ki az adott időszakban, amelyből az okostelefonok állománya 75 millió darabot tett ki, 45 százalékkal meghaladva a 2013-as adatot. 2015-ben százmillió okostelefon kiszállítása a cél. „A közép- és felsőkategóriás termékekre összpontosító stratégiánk meghozta gyümölcsét, így 2014-ben jelentős eredményeket értünk el számos olyan területen, mint a kutatás-fejlesztés, a márkaismertség növelése, az értékesítési csatornák fejlesztése és a piaci részesedés növelése. Ezzel megerősítettük a Huawei harmadik helyét a globális okostelefon piacon. Mindeközben a márkánk globális jelenléte is növekedett, a Huawei első kínai márkaként felkerült az Interbrand Top 100-as „Legjobb Globális Márkák” listájára 2014 októberében” – nyilatkozta Richard Yu, a Huawei Fogyasztói Üzletágának vezérigazgatója.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Művészetté válik a mobilfotózás

csü jan 29 , 2015
ShareTweetPinShareA World Photography Organisation új kategóriát hirdetett meg a mobil fotográfia előtt tisztelegve a 2015-ös Sony World Photography Awards keretein belül. A mobiltelefonokban található legújabb kameratechnológia jelentősen megkönnyíti a fotósok dolgát. A pillanatok szinte bármely körülmény között és bárhol megörökíthetővé váltak bárki számára. A telefonok könnyű elérhetősége lehetővé teszi, hogy vizuálisan […]

És még ez is...