A Facebook hihetetlenül gyorsan nő, 99 százalékos növekedést ért el a sikeres stratégiájának köszönhetően, amellyel megszerzett és integrált más közösségi alkalmazásokat (Instagram, WhatsApp), valamint jól működő üzleti modellt dolgozott ki felületeinek kereskedelmi célú értékesítésére — áll a WPP és a Millward Brown által az MTI-hez eljuttatott közleményben. A friss Top 100-as lista szerint az e-kereskedelem növeli a kiskereskedelmi márkák értékét, az Alibaba belépett a százas rangsorba és jelenleg megelőzi az Amazont. A kínai e-kereskedelmi vezető Alibaba belépésének köszönhetően a szektor értéke 24 százalékkal növekedett. Több mint 66 milliárd dolláros értékével maga mögé utasítja az Amazont és a Walmartot is. Jelenleg az Amazon és az Alibaba a két legértékesebb kiskereskedelmi márka, együtt lekörözik a Walmartot, annak ellenére, hogy ez utóbbi világszerte 11 ezer üzlettel rendelkezik, míg előbbiek eggyel sem.
És még ez is...
-
2016. augusztus 2.
Már a kínai cégek is Magyarországon kötnek stratégiai együttműködést
-
2022. október 6.
4iG: mindenre (IS) van pénz
-
2014. december 23.
Jövőre csökkennek az üres adathordozói díjak
-
2014. május 19.
Vesztenie kellet volna, mégis nyert a Facebook
-
2019. szeptember 29.
Már megint tőkét vontak ki az IBM Data Storage Kft.-ből
-
2015. december 22.
Csak semmi kapkodás: drága lehet az olcsó tévé