Ismét az Apple a legértékesebb

moneyAz Apple ismét megelőzte a Google-t és ezzel visszaszerezte vezető pozícióját a világ legértékesebb márkáinak listáján – áll a WPP és a Millward Brown által az MTI-hez eljuttatott közleményben. Az Apple márkaértéke évről-évre 67 százalékos növekedést mutat, így 2015-re elérte a 247 milliárd dollárt. A második helyet elfoglaló Google kilenc százalékos növekedésével jelenleg 173,3 milliárd dollárt ér. A Microsoft márkaértéke 115,5 milliárd dollár, 28 százalékos növekedéssel, egy helyet előreugorva jelenleg harmadik a listán.

A Top 100-as lista jelenlegi teljes összesített márkaértéke 3,3 ezer milliárd dollár. Ez 2014-hez képest tizennégy százalékos, míg a lista tíz éves fennállása óta 126 százalékos növekedést jelent. A BrandZ Top 10 globális listán a negyedik helyen az IBM áll, amelyet a Visa, az AT&T, a Verizon, a Coca-Cola, a McDonald’s és a Marlboro követ. A technológia a leggyorsabban növekvő kategória, a szektor értéke (több mint ezer milliárd dollár) az előző évhez képest huszonnégy százalékos növekedést mutat, és ezzel az összérték több mint egyharmadát teszi ki.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Új üzleti struktúrával erősít a Xerox

pén máj 29 , 2015
ShareTweetPinShareA Xerox új üzleti struktúrában szolgálja ki az ügyfeleit — jelentette be a társaság. Ennek középpontjában a személyre szabhatóság áll és a jövőben még inkább arra törekednek a vállalatnál, hogy a komplex, gyors megoldást igénylő feladatokat is a különböző iparági sajátosságokat, elvárásokat alapul véve menedzseljék. Mindehhez a társaság teljes szolgáltatási […]

És még ez is...