Csak semmi kapkodás: drága lehet az olcsó tévé

okos-teveA vásárlás során ne csak az árcédulát nézzük — figyelmeztetnek az LG szakértői. Célszerű elismert, megbízható gyártó készülékét választani (lehetőleg persze LG-t), hiszen a noname gyártmányokkal szemben ezek többnyire fejlettebb technológiát, terméktámogatást és könnyen elérhető ügyfélszolgálatot és szervizhálózatot is kínálnak. Legalább ennyire fontos a beszerzési forrás, azaz a tévét értékesítő kereskedő gondos kiválasztása is. Gyanús lehet a túlzottan vonzó ár — az adott esetben szürkeimportban érkező készülék olcsóságára később könnyen ráfizethetünk, ha a garanciális problémánkkal később nem érjük el a kereskedőt.

Ugyanígy célszerű óvatosan bánni a szépséghibásként értékesített készülékekkel is, hiszen azok nem egy esetben már javított termékek, csupán néhány hónapra szóló garanciával. Érdemes a lehető legkorszerűbb technológiát, a legjobb minőségi paramétereket választani. Ez azért fontos, mert bár nem csak a csúcskategóriás tévék között vannak olyanok, amelyek sokkal többet tudnak, mint amit jelenleg valóban ki tudunk használni, egy készüléket hosszú évekre választunk, vagyis az időközben megnövekedett igényeinket is ki kell szolgálnia a tévénknek. Ha nem így választunk, könnyen lehet, hogy két év múlva már nem leszünk megelégedve az akkor még szinte új készülékünk tudásával, szolgáltatásaival.

Éppen ezért érdemes a 4K (vagy Ultra HD, UHD) felbontású készülékeket választani, amelyek a ma már elterjedt full HD felbontás négyszeresét tudják. „Mivel a tévécsatornák még csak legfeljebb HD-ben sugároznak, mindenképpen célszerű olyan tévét a kosárba tenni, amely rendelkezik az úgynevezett felskálázást biztosító technológiával. Ez képes arra, hogy az alacsonyabb felbontású full HD filmekből, műsorokból szoftveresen 4K-t közelítő mozgóképet hozzon létre” — tanácsolják az LG szakértői.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Kiderült, hogy boltban, vagy online szeretünk vásárolni

sze dec 23 , 2015
A Xerox vevői elégedettséget vizsgáló felmérése szerint a technológiai termékek vásárlói a legproblémamentesebb fogyasztók és köztük a legkisebb a lemorzsolódás mértéke. A számok nyelvére lefordítva ez azt jelenti, hogy vevői elégedettség a technológiai márkákkal kapcsolatban a legmagasabb (48 százalék). A telekommunikációs és a szórakoztatóelektronikai márkák esetében ez a faktor alacsonyabb. […]
kosár, kiskereskedelem

Friss, ropogós