Kérdezd a fogyasztóvédelemiseket online, 24 órán belül jön a válasz

merges-feszultAki nem azt kapta amit vásárolt, rossz minőségű áruval csapták be, megtévesztő szolgáltatással találkozott, csalódott egy termékben vagy szolgáltatásban, már online is felteheti kérdéseit, elmondhatja esetét fogyasztóvédőknek, akik vállalják hogy rövid időn belül megoldást keresnek a problémára, választ adnak a felmerülő kérdésekre, díjmentesen. A Fogyasztóvédők Magyarországi Egyesülete (FOME) azt a célt tűzte ki, hogy fogyasztóvédelmi másodpilótája legyen a fogyasztóknak és vállalkozásoknak. A feladatuk, hogy segítsék a tudatos fogyasztóvá és tisztességes vállalkozássá válást. Az online tanácsadás célja is ez, a fogyasztók tájékozottságának, versenyjogi ismereteinek és tudatosságának növelése, így a versenykultúra és a minél tudatosabb vásárlói döntéshozatal támogatása. Szakszerű választ és tanácsot adnak fogyasztói vagy vállalkozói kérdésekre, segítenek érvényesíteni a fogyasztók jogait, segítenek a panaszlevél megfogalmazásában, beadvány elkészítésében.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Csendet szeretne? Egy érdekes telefonfülke segíthet

ked jún 2 , 2015
A munkáltatók többségét foglalkoztatja az a kérdés, hogyan javíthatnák még tovább munkavállalóik hatékonyságát. Időmenedzsment rendszert vezetnek be, tréningekre küldik dolgozóikat, miközben gyakran a legegyszerűbb szükségletekről elfelejtkeznek, például arról, hogy az irodában nem lehet sehol nyugodtan telefonálni. Bizsók Vajk dizájner és csapata erre megoldásként fejlesztette ki a Silent-booth irodai telefonfülkét, a „csendszigetet”, […]