A Facebook és az Alibaba nagyon hasít

Google+-FacebookA Facebook hihetetlenül gyorsan nő, 99 százalékos növekedést ért el a sikeres stratégiájának köszönhetően, amellyel megszerzett és integrált más közösségi alkalmazásokat (Instagram, WhatsApp), valamint jól működő üzleti modellt dolgozott ki felületeinek kereskedelmi célú értékesítésére — áll a WPP és a Millward Brown által az MTI-hez eljuttatott közleményben. A friss Top 100-as lista szerint az e-kereskedelem növeli a kiskereskedelmi márkák értékét, az Alibaba belépett a százas rangsorba és jelenleg megelőzi az Amazont. A kínai e-kereskedelmi vezető Alibaba belépésének köszönhetően a szektor értéke 24 százalékkal növekedett. Több mint 66 milliárd dolláros értékével maga mögé utasítja az Amazont és a Walmartot is. Jelenleg az Amazon és az Alibaba a két legértékesebb kiskereskedelmi márka, együtt lekörözik a Walmartot, annak ellenére, hogy ez utóbbi világszerte 11 ezer üzlettel rendelkezik, míg előbbiek eggyel sem.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Kérdezd a fogyasztóvédelemiseket online, 24 órán belül jön a válasz

hét jún 1 , 2015
Aki nem azt kapta amit vásárolt, rossz minőségű áruval csapták be, megtévesztő szolgáltatással találkozott, csalódott egy termékben vagy szolgáltatásban, már online is felteheti kérdéseit, elmondhatja esetét fogyasztóvédőknek, akik vállalják hogy rövid időn belül megoldást keresnek a problémára, választ adnak a felmerülő kérdésekre, díjmentesen. A Fogyasztóvédők Magyarországi Egyesülete (FOME) azt a […]

Friss, ropogós