A Facebook hihetetlenül gyorsan nő, 99 százalékos növekedést ért el a sikeres stratégiájának köszönhetően, amellyel megszerzett és integrált más közösségi alkalmazásokat (Instagram, WhatsApp), valamint jól működő üzleti modellt dolgozott ki felületeinek kereskedelmi célú értékesítésére — áll a WPP és a Millward Brown által az MTI-hez eljuttatott közleményben. A friss Top 100-as lista szerint az e-kereskedelem növeli a kiskereskedelmi márkák értékét, az Alibaba belépett a százas rangsorba és jelenleg megelőzi az Amazont. A kínai e-kereskedelmi vezető Alibaba belépésének köszönhetően a szektor értéke 24 százalékkal növekedett. Több mint 66 milliárd dolláros értékével maga mögé utasítja az Amazont és a Walmartot is. Jelenleg az Amazon és az Alibaba a két legértékesebb kiskereskedelmi márka, együtt lekörözik a Walmartot, annak ellenére, hogy ez utóbbi világszerte 11 ezer üzlettel rendelkezik, míg előbbiek eggyel sem.
És még ez is...
-
2013. június 3.
Synergon: a gigantikus árbevétel-növekedés ellenére veszteséges
-
2013. december 4.
Synergon: gigantikus erőfeszítés
-
2012. november 30.
Az IDG kivonult Magyarországról
-
2014. december 2.
A németek tervezik, a svédek szórják, az olaszok átlépik, a magyarok…
-
2013. április 8.
IT-fejlesztésekről egyeztetett Magyarország és Azerbajdzsán
-
2015. február 13.
Telekom van, Telekom VOLT, Telekom lesz