A megyei fogyasztóvédelmi felügyelőségekhez tavaly decemberben országosan körülbelül 230 panasz érkezett tartós használatra rendelt termékre, illetve 43 kifogás élelmiszerrel kapcsolatban; gyakori panasz volt a táblagépek és mobiltelefonok meghibásodása – közölte a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) az MTI-vel. A táblagépek és mobiltelefonok meghibásodásával kapcsolatban a fogyasztói megkeresések elsősorban arra irányultak, hogy a minőségi kifogás megtételekor nem vettek fel jegyzőkönyvet. Többen kifogásolták továbbá a garanciális javítás elhúzódását is. Sok esetben jelezték a fogyasztók azt is, hogy nem tudták felvenni a kapcsolatot az egyes szervizekkel.
És még ez is...
-
2015. augusztus 18.
Igy dolgozunk mi
-
2014. október 17.
SAP Hungary: nagyon kinőtték a HQ-t
-
2016. június 3.
Három és félmilliárdos tőkeinjekciót kapott az Uber
-
2016. december 19.
Ez a jóvő: a 10 legfontosabb fogyasztói trend 2017-ben X.
-
2015. július 26.
Egyre népszerűbb az iPhone