A megyei fogyasztóvédelmi felügyelőségekhez tavaly decemberben országosan körülbelül 230 panasz érkezett tartós használatra rendelt termékre, illetve 43 kifogás élelmiszerrel kapcsolatban; gyakori panasz volt a táblagépek és mobiltelefonok meghibásodása – közölte a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) az MTI-vel. A táblagépek és mobiltelefonok meghibásodásával kapcsolatban a fogyasztói megkeresések elsősorban arra irányultak, hogy a minőségi kifogás megtételekor nem vettek fel jegyzőkönyvet. Többen kifogásolták továbbá a garanciális javítás elhúzódását is. Sok esetben jelezték a fogyasztók azt is, hogy nem tudták felvenni a kapcsolatot az egyes szervizekkel.
És még ez is...
-
2016. június 3.
Közösségi gazdasági modell: Brüsszel irányt mutat
-
2014. március 7.
Sztrájkolnak az IBM-nél
-
2017. június 14.
Elindult a BudapestMakers.com
-
2018. február 26.
Nagyot nőtt a Szállás.hu árbevétele tavaly
-
2013. január 24.
Visszaestek a pc-eladások az EMEA régióban
-
2012. november 5.
Közeleg a CES I.