Sok a panasz a táblagépekre és a mobilokra

smartphoneA megyei fogyasztóvédelmi felügyelőségekhez tavaly decemberben országosan körülbelül 230 panasz érkezett tartós használatra rendelt termékre, illetve 43 kifogás élelmiszerrel kapcsolatban; gyakori panasz volt a táblagépek és mobiltelefonok meghibásodása – közölte a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) az MTI-vel. A táblagépek és mobiltelefonok meghibásodásával kapcsolatban a fogyasztói megkeresések elsősorban arra irányultak, hogy a minőségi kifogás megtételekor nem vettek fel jegyzőkönyvet. Többen kifogásolták továbbá a garanciális javítás elhúzódását is. Sok esetben jelezték a fogyasztók azt is, hogy nem tudták felvenni a kapcsolatot az egyes szervizekkel.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Áttörés előtt az e-számlázás

sze jan 8 , 2014
ShareTweetPinShareA piaci szereplők visszajelzései alapján számos területen bizonytalanság övezi az elektronikus számlázást. A legtöbb esetben az elektronikus aláírással, az időbélyeg szükségességégével, illetve a könyvelés és a megőrzés módjaival kapcsolatban merülnek fel kérdések. A bizonytalanságok eloszlatására már tanfolyam is elérhető a gazdasági szereplők számára. „A tanfolyamra érkezők visszajelzései alapján számos területen […]
tanuló osztály

És még ez is...