Ezeket az adókat szeretik a gyermekeid

101kiskutyaA UPC felmérést végzett ügyfelei körében a tévénézési szokásaikról. A válaszadók több mint felének (64 százalék) van gyermeke, akik révén jól jellemezhetők a kis- és nagycsaládosok tévénézési szokásai. A szülők öt százaléka mondta azt, hogy gyermeke egyáltalán nem néz tévét, negyven százaléka, hogy csak hetente néhány órát, ami a szülők tévézéssel kapcsolatos tudatos döntésére utal. A megkérdezettek több mint felének gyermeke (55 százalék) már napi szinten ül a képernyő előtt, és többségükben két (35 százalék) és három órát (25 százalék) tévézik. Van, aki csak egy órát enged gyermekének (15 százalék), de voltak, akik négy (11 százalék) és öt órát (8 százalék) is megjelöltek.

A többség (75 százalék) napi szinten együtt tévézik gyermekével, ami segíti a gyermekeket a látottak feldolgozásában. A felmérés ezen eredménye jól mutatja a gyermekes szülők tudatosságát a tévézési szokások kapcsán. A megkérdezettek csupán negyede, aki nem ül le gyermekével a tévé elé. A szülők gyermekeik nevében is megjelölték azokat a csatornákat, amiket az ünnepek alatt is nézni fognak velük. A Disney Channel és a Cartoon Network vezeti a listát, majd a Nickelodeon és a Minimax nevezhető a kicsik kedvencének a felmérés szerint.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Keleti nyitásra lenne szükség az internethasználatban

sze dec 24 , 2014
ShareTweetPinShareAz infokommunikációs eszközök használatának tekintetében növekedés mutatkozott idén: 2014 végén már három 18 éves vagy annál idősebb megkérdezettből ketten interneteztek valamilyen gyakorisággal és minden második magyar felnőtt napi internetezőnek számított — állítják a Kutatópont elemzői. A bővülés ellenére a kutatás rámutat arra is, hogy továbbra is jelentősek a társadalmi csoportok […]
rántotthús, Magyarország

És még ez is...