Majdnem kétszámjegyű, 9,7 százalékos árbevétel-növekedést ért el a UPC Magyarország 2017-ben, az előfizetések száma 7,3 százalékkal nőtt, meghaladta a 2 millió 64 ezret – közölte a szolgáltató.
Az árbevétel tavalyi összegét a cég nem közölte, a nyilvános adatok szerint 2016-ban a társaság árbevétele 66,57 milliárd forintot tett ki. Robert Redeleanu, a UPC Magyarország és a UPC Románia vezérigazgatója a közleményben kiemelte: az árbevétel-növekedés motorja elsősorban a mobil- és az üzleti szolgáltatások, valamint a hálózatfejlesztések dinamikus növekedése volt. A UPC tavaly 17,6 milliárd forintot költött beruházásokra, 40 településen valósult meg hálózatépítés és fejlesztés. Így 2017 végén már az ország 347 településén, közel 1,8 millió háztartásban volt elérhető a szélessávú hálózata.
A lakossági és üzleti ügyfelek száma 2017 végén már 850 ezer felett járt, ami több mint 27 ezres növekedés a 2016-os záróadathoz képest. A nagysebességű internet előfizetések száma közel negyvenezerrel nőtt, és meghaladta a 664 ezret tavaly. A digitális és analóg televízió előfizetések száma is 683 ezerre bővült, ami közel húszezerrel több, mint az előző év azonos időszakában. A mobil előfizetések száma december végén meghaladta a 88 ezret, 25 900 új előfizetést kötöttek tavaly.