mínuszos.hu

Ezeket az adókat szeretik a gyermekeid

A UPC felmérést végzett ügyfelei körében a tévénézési szokásaikról. A válaszadók több mint felének (64 százalék) van gyermeke, akik révén jól jellemezhetők a kis- és nagycsaládosok tévénézési szokásai. A szülők öt százaléka mondta azt, hogy gyermeke egyáltalán nem néz tévét, negyven százaléka, hogy csak hetente néhány órát, ami a szülők tévézéssel kapcsolatos tudatos döntésére utal. A megkérdezettek több mint felének gyermeke (55 százalék) már napi szinten ül a képernyő előtt, és többségükben két (35 százalék) és három órát (25 százalék) tévézik. Van, aki csak egy órát enged gyermekének (15 százalék), de voltak, akik négy (11 százalék) és öt órát (8 százalék) is megjelöltek.

A többség (75 százalék) napi szinten együtt tévézik gyermekével, ami segíti a gyermekeket a látottak feldolgozásában. A felmérés ezen eredménye jól mutatja a gyermekes szülők tudatosságát a tévézési szokások kapcsán. A megkérdezettek csupán negyede, aki nem ül le gyermekével a tévé elé. A szülők gyermekeik nevében is megjelölték azokat a csatornákat, amiket az ünnepek alatt is nézni fognak velük. A Disney Channel és a Cartoon Network vezeti a listát, majd a Nickelodeon és a Minimax nevezhető a kicsik kedvencének a felmérés szerint.

Exit mobile version