Elfogadta az Ecommerce Hungary tagsága az új alapszabályt, ennek értelmében átalakul az e-kereskedelmi szövetség – közölte a szervezet. A tájékoztatásban jelezték: három kereskedelmi tagozat alakul, vállalati méret szerint. A megváltozott struktúrában az elnök döntési súlya csökken, míg a tagozatok saját vezetőt választhatnak. Az e-kereskedő tagok bármikor dönthetnek új tagozat létrehozásáról. A közlemény szerint az egyesület 15 éves fennállása óta robbanásszerűen átalakult az elektronikus kereskedelem, ez vezetett a szövetség szervezeti struktúrájának átalakulásához. Az Ecommerce Hungary szakmai tevékenysége elsősorban a hazai e-kereskedelmi piac fejlődését, jogszerű működését és a működési feltételek javulását szolgálja. Stratégiai célként a teljes szektor megkerülhetetlen érdekképviseleti szövetségévé válást tűzték ki a közlemény szerint.
És még ez is...
-
2012. november 11.
A Twittert sem hagyja ki XVI. Benedek
-
2012. augusztus 22.
Respect: Felhőjáróknak segített az SAP
-
2013. október 15.
Fogyatékosság-barát munkahely a Magyar Telekom
-
2016. február 18.
Az átlag magyar időmilliomos: napi 86 perce van Facebookozni