Az e-kereskedelem árnyoldalai

bevasarlokosarAz interneten vásárlók négy százalékánál volt probléma, hogy a kiszállítás az ígértnél több időt vett igénybe, három százalék kapott hibás terméket, és két százalék kért jogorvoslatot, de nem kapott kielégítő választ. Csalás áldozata az internetes vásárlók egy százaléka lett, és ugyancsak egy százaléknál fordult elő, hogy a megrendelés végső ára magasabb volt a feltüntetettnél. A megkérdezetteknek csak a hatvan százaléka szerint zajlott panaszmentesen a vásárlás. A saját honlappal rendelkező vállalkozások 25 százalékánál lehetett terméket vagy szolgáltatást online rendelni tavaly, ennek hiánya az elektronikus kereskedelem terjedésének egyik hazai korlátját jelenti. A megrendelések online követését – mint a vásárlók kényelmét és biztonságérzetét növelő szolgáltatást – a weboldallal rendelkező vállalkozások csupán 11 százaléka biztosította — derül ki a Központi Statisztikai Hivatal Magyarország 2015 című kiadványából.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Összefogott a Google, a Budapest Bank, a Magyar Posta, a Big Fish és az espell

sze máj 4 , 2016
A magyar kis-, és középvállalkozások (kkv) külföldi piacra jutását segítő exporttámogató program indul – jelentették be a programot indító cégek sajtótájékoztatón kedden Budapesten. Heal Edina, a Google Magyarország vezetője elmondta: A világ a piacom néven induló program Magyarországon a Google, a Budapest Bank, a Magyar Posta, a Big Fish Internet-technológiai […]

És még ez is...