Az Ipsos nemzetközi felmérése szerint ugyan oldaltípusok tucatjai várják az olvasókat, csupán három kategóriát nézeget legalább heti gyakorisággal az internetezők többsége. Az olyan keresőoldalak, mint például a Google az online közönség 74 százalékát csábítja hetente egy vagy több alkalommal. Magyarországon ez az arány 67 százalék. A közösségi oldalak, mint például a Facebook rendszeres táborát a netezők 64 százaléka alkotja. A magyar internetezők körében ez a kategória még kedveltebb: 78 százalék. A webes levelezés 55 százaléknál motivációs tényező. Honfitársaink esetében ez az arány ennél magasabb: 68 százalék. A legkevesebben, mindössze a megkérdezettek nyolc százaléka keresi fel rendszeresen a különböző képmegosztókat, mint például a Flickr és a Picasa, vagy az olyan nálunk még kevésbé elterjedt tematikus blog gyűjtőoldalakat, mint a Tumblr és a Pinterest, valamint a divattal foglalkozó oldalakat. Magyarországon ezek az arányok csupán hat, illetve két százalékot jelentenek. Az online társkereső oldalak rendszeres látogatottsága mindent alulmúl, csak öt százalék, míg a magyar netezők ennél két százalékkal aktívabbak a nemzetközi átlagnál.
És még ez is...
-
2012. augusztus 1.
Két jóbarát: Interpol és Google
-
2014. augusztus 29.
Megállíthatatlanul terjed az LTE
-
2013. január 21.
A ZyXEL ismét Taiwan kiválósága lett
-
2015. május 21.
Egyre több kultúrát vásárlunk a mobilon