A teljes munkaidőben dolgozók, a 30–49 évesek, a felsőfokú végzettségűek, illetve a budapestiek körében a legnépszerűbb az okostelefonon végzett online vásárlás – derül ki a Ma este Színház! „last minute” jegyvásárlási portál és a Simple felméréséből. Eszerint az egyre elfogadottabbá váló netes vásárlás lassan áthelyeződik a számítógépekről a mobil eszközökre és alkalmazásokra. A nem reprezentatív kutatásból kiderült, hogy a válaszadók 87 százaléka vásárolt már online, jellemzően számítógépen keresztül az elmúlt fél évben, a kitöltők 37 százaléka pedig mobilon is megtette ugyanezt. Emellett a válaszadók 82 százalék foglalt már szállást online, hetven százalék rendelt ételt, 59 százalék vett már repülőjegyet, 53 százalék élelmiszert vagy ruhaneműt, 27 százalék pedig mind a négy kategóriában folytatott már online vásárlást.
És még ez is...
-
2015. szeptember 17.
Fortinet – NTT Com Security paktum
-
2015. november 24.
A Lenovo bejelentette új Vállalati Innovációs Központját
-
2019. szeptember 8.
A 4iG közgyűlése: lesz miből megvenni a T-Systems-szet
-
2012. augusztus 21.
Az internet fontosabb a szexnél?
-
2014. szeptember 3.
Számítógép, elektronikai, optikai termékgyártás: csökkentő árak
-
2016. április 7.
Nem lehet könnyű tizenhárom éven keresztül a csúcson lenni