Egyre több kultúrát vásárlunk a mobilon

online-vasarlas-shoppingA teljes munkaidőben dolgozók, a 30–49 évesek, a felsőfokú végzettségűek, illetve a budapestiek körében a legnépszerűbb az okostelefonon végzett online vásárlás – derül ki a Ma este Színház! „last minute” jegyvásárlási portál és a Simple felméréséből. Eszerint az egyre elfogadottabbá váló netes vásárlás lassan áthelyeződik a számítógépekről a mobil eszközökre és alkalmazásokra. A nem reprezentatív kutatásból kiderült, hogy a válaszadók 87 százaléka vásárolt már online, jellemzően számítógépen keresztül az elmúlt fél évben, a kitöltők 37 százaléka pedig mobilon is megtette ugyanezt. Emellett a válaszadók 82 százalék foglalt már szállást online, hetven százalék rendelt ételt, 59 százalék vett már repülőjegyet, 53 százalék élelmiszert vagy ruhaneműt, 27 százalék pedig mind a négy kategóriában folytatott már online vásárlást.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.