Szörnyű világ van a stadionokban, de itt a megoldás

stadion-etelEgy új kutatása szerint, az elmúlt 12 hónapban szurkolók több mint negyven százaléka hagyta ott a sort a büféknél vásárlás nélkül a túl hosszú várakozási idő miatt, ami minden jóérzésű embert elborzaszt. Nem csoda, hogy ilyen rémes viszonyok uralkodnak a stadionokban, hiszen jelenleg a sportlétesítmények üzemeltetői inkább kivetítőkre és a játékot megelőző szórakoztató programokra költenek hatalmas összegeket azért, hogy megtöltsék a lelátókat. A kutatók szerint ezzel ellentétben azt gondolják, hogy olyan technológia alkalmazása, amely az étel és ital vásárlását erősíti, nagyobb megtérülést hozhat. A felmérés eredményei szerint a mobil technológia használata a rendelés és a fizetés javítására, illetve a hűségprogramok indításának a lehetősége nagyobb eladásokat ígér.

A szurkolók a világon mindenhol az ételt és az italt helyezték a szórakoztatás, a technológia és a kényelem elé, amikor arra kérték őket, hogy rangsorolják azokat az elemeket, amelyek a legfontosabbak a szurkolói élményük minőségének szempontjából. 65 százalékuk elismerte, hogy az étel-ital vásárlása impulzív dolog, és szívesen költenének harminc százalékkal többet, ha a várakozási idő a felére csökkenne. Habár a mobil technológia használata rendelés és fizetés során, illetve a hűségprogramok bevezetése alig jelenik még meg a stadionokban, a szurkolók komoly érdeklődést mutattak irányukba.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.