MÁV: több vonalon nem működött a jegyértékesítési rendszer

vonatjegyTegnap nem lehetett jegyet venni a záhonyi és a csatlakozó vonalakon, valamint a váci és a veresegyházi vonalról átszálláskor a jegyértékesítési rendszer meghibásodása miatt – közölte a Mávinform.

Mint írták, a hiba miatt a jegypénztáraknál és az automatáknál, a vonatok fedélzetén, továbbá a menetrendi keresőn (Elvira) és a MÁV mobilalkalmazásán sem voltak válthatók átmenetileg menetjegyek a Budapest-Debrecen-Nyíregyháza-Záhony vonalon és a csatlakozó vonalain, továbbá a Budapest-Vác-Szob és a Budapest-Veresegyház-Vác vonalról való átszállás esetén. Az online rendszerekben – Elvira, MÁV applikáció – végzett, sikertelen jegyvásárlásokat a MÁV-Start megvizsgálja, és intézkedik a többszöri vásárlások esetén az automatikus visszafizetésről a fizetésnél használt bankszámlára.

A Mávinform tájékoztatása szerint ha az applikációban nem jelent meg a vásárlónak a jegy, és a MÁV-Start-tól sem kap e-mailt a sikeres vásárlásról, akkor nem történt jegyvásárlás. A zárolt összeget 48-72 órán belül visszatérítik a fizetéshez használt bankszámlára. Amennyiben ez nem történne meg, akkor a problémát az [email protected] e-mail-címen kéri jelezni a MÁV. A probléma sikeres kivizsgálásához a vásárló e-mail-címét – amivel az alkalmazásba regisztrált -, a sikertelen vásárlás időpontját, illetve ha rendelkezésére áll, akkor a vásárlás banki tranzakciójának adatait kéri beküldeni a MÁV.


 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Csak ötvenezren váltottak korszerű mobiltelefonra az NMHH készülékcsere programjában

sze szept 14 , 2022
Február óta több mint ötvenezren cserélték le elavult mobiltelefonjukat modern, 4G- vagy 5G-képes eszközre a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) készülékcsere programjában – közölte a médiahatóság. A közlemény szerint az NMHH azért indította el a programot, hogy a 3G-s készüléket használóknak lehetősége legyen a 3G-hálózatok kivezetése után is használni […]
öreg mobiltelefonok