Az év első félévében 21 százalékkal nőtt a magyar webshopok külföldi PayPal forgalma az előző év azonos időszakához képest — írja az MTI. A legkeresettebb kategóriák között a számítógépes játékok, az autóalkatrészek, a szórakoztató-elektronikai készülékek, a divatcikkek, az utazási szolgáltatások és a szoftverek is megjelentek. A közlemény szerint a magyar online kereskedők megrendelései a PayPal információi alapján főleg Európán belülről érkeznek. A nemzetközi tranzakciók 17 százaléka az Egyesült Királyságból, 11 százaléka Németországból érkezik, de Észak-Amerika is jelentős felvevője a magyar kereskedők termékeinek: az átutalások 34 százaléka érkezik a tengerentúlról. A külföldi forgalom növelésében jelentősen hozzájárult, hogy számos egyedi, kézműves termék készül az országban, valamint nemzetközi összehasonlításban versenyképesek az árak. A legtöbb nyugati piacokról érkező vásárló azért vásárol külföldről, mert olcsóbb (80 százalékuk), illetve mert nagyobb a választék azokból a termékekből, amik náluk nem elérhetőek (79 százalékuk).
És még ez is...
-
2013. július 14.
Gáláns: használt televíziókat adományoz a T-Systems
-
2015. december 9.
Elindult a KórházSuli-Hipersuli tartalomfejlesztési pályázat
-
2018. november 7.
Egyre hatékonyabb az ITM
-
2014. április 28.
A Ustream Ázsiába menne, vagy nem?
-
2017. július 30.
Éledezik a Nokia: nagyot nőtt a második negyedév nyeresége