Magyar Államkincstár: sokmillió forintos call center-bővítés

videocallA Magyar Államkincstár szerteágazó tevékenységéhez kötődő szolgáltatások elérését könnyíti meg a szervezet Egerben működő országos call centerének 14 millió forintból megvalósult bővítése – mondta Dancsó József, a Magyar Államkincstár elnöke. Szavai szerint az Államkincstár átalakítása a “jó állam, modern állam” eszmeiségét követi. Ennek egyik legfontosabb eleme pedig az információk minél gyorsabb, hatékonyabb eljuttatása az ezt igénylő emberekhez. Dancsó szerint Egerben kiváló közegben működik a call center, ugyanakkor meg kellett találni a módját annak, hogy a megnövekedett igényeket is ki tudják elégíteni. A több százezer ügyfelet kiszolgáló, évente mintegy 2,5 millió telefonhívást bonyolító és 33 ezer e-mailes megkeresésre válaszoló telefonos szolgálat egyebek mellett családtámogatási, energiaár-támogatási és értékpapír-forgalmazási ügyekben is segíti az embereket – hangsúlyozta.

Az elnök közlése szerint a call center bővítésével 15 új munkahelyet teremtettek, így már 43-an dolgoznak a központban. Az új munkatársak képzése július elsejével kezdődött, jelenleg a betanulás zajlik, augusztus végétől pedig már ők is “élesben” informálják majd az ügyfeleket. Dancsó kitért arra is, hogy az egri beruházás nem merült ki a call center bővítésében: a Magyar Államkincstár Heves Megyei Igazgatóságának épületében egy hatvan férőhelyes oktatótermet is kialakítottak 30 millió forintért — írja az MTI.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.