A Ustream Ázsiába menne, vagy nem?

moneyIdén további növekedést tervez, és egy új délkelet-ázsiai iroda megnyitását mérlegeli a Ustream élő videóplatform – mondta Fehér Gyula, a Ustream társalapítója, technológiai igazgatója az MTI-nek. A Ustream egy online videó platform, amely elsősorban az élő videóközvetítésekre fókuszál, de a hagyományos, feltöltött videók kiszolgálásával is foglalkozik – mondta Fehér. Mint elmondta, egy friss elemzés szerint tavaly több mint egymilliárd órányi üzleti célú videót “fogyasztottak” világszerte, ez a szám 2017-re több mint hárommilliárd órára nő. Ennek megfelelően a Ustream azt várja, hogy az a piac, amelyen ők mozognak, a következő két-három évben mintegy háromszorosára nő. Hozzáfűzte, hogy a Ustreamen összesen 400 millió órányi videót néztek 2013-ban, ennek egy része volt üzleti célú. Fehér elmondta, hogy a Ustream folyamatosan kap felvásárlási ajánlatokat. Véleménye szerint a társaság jelenleg néhány száz millió dollárt érhet, valójában pedig annyit, amennyit hajlandóak érte fizetni.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.