Sok a gond a postai- és a távközlési szolgáltatásokkal

tanácstalanA postai- és a távközlési szolgáltatások, valamint a közüzemi ügyek kerültek a legnagyobb arányban a Budapesti Békéltető Testület (BBT) elé 2022. első felében – közölte az alternatív vitarendezési fórumot működtető Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK).

A a BBT-hez január 1-jétől június 30-áig mintegy 2035 ügy érkezett, döntés 2051 ügyben született, több mint 2300 ügyfélnek adtak telefonos tanácsot, emellett további több mint 2400 fogyasztót és vállalkozást e-mailben, valamint megközelítően kétszáz fogyasztót személyesen tájékoztattak. A BBT összesítése szerint postai szolgáltatásokat érintő ügyek száma a webáruházi házhozszállítások népszerűsége miatt nőtt, főképp az érintésmentes kézbesítés visszaigazoló aláírásának elmaradásai miatt, de jelentős számú probléma adódott a 2021-es külföldi karácsonyi ajándékküldemények vám- és áfakötelezettségéből. A gondot jelentettek a telefonszolgáltatók rendszerátállásai a számlázási rendszerekben, a fogyasztók nem kaptak megfelelő tájékoztatást a számlacsomagok összetételéről, a kedvezményekről, a készülékvásárlásról.


 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Új agykérgi érési folyamatot fedeztek fel az ELKH kutatói

ked aug 9 , 2022
Az alvási orsók, vagyis az alvás során észlelhető rövid, gyors ritmusú agyműködési szakaszok vándorlásának nyomon követésével egy új agykérgi érési folyamatot fedeztek fel az ELTE kutatói, akik alvás közben vizsgálták serdülő korban lévő fiatalok agyi aktivitását. Eredményeik alapján a kutatók rámutattak az agy rendkívül későn érő prekuneális hálózatára, valamint kiemelték […]
alvás