Itt az ideje a 2020-as informatikai beszerzési és fejlesztési tervek feltöltéssére

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (DKÜ) ezúton hívja fel valamennyi érintett szervezet figyelmét arra, hogy a 301/2018 (XII. 27.) Korm. rendelet 7. § a) pontja alapján, legkésőbb 2019. szeptember 30. napjáig KÖTELES a DKÜ részére a Portálon keresztül, az ott meghatározott struktúra és adattartalom szerint részletezve megküldeni a 2020. évi, éves informatikai beszerzési tervét és az éves informatikai fejlesztési tervét. Az érintett szervezet a jogszabályi előírásnak akkor felel meg, ha a DKÜ honlapján elérhető „Informatikai beszerzési és fejlesztési tervek feltöltését segítő és a jóváhagyás folyamatát leíró útmutatóban”foglaltak szerint eljárva, a tervsorok kitöltését követően a „Beszerzési és fejlesztési terv benyújtása” gombra kattintva, legkésőbb 2019. szeptember 30-án 23 óra 59 percig benyújtja a beszerzési és fejlesztési tervét.

Amit a DKÜ-ről tudni érdemes
A kormány idén márciusban rendelkezett a Digitális Kormányzati Ügynökség felállításáról. Az új ügynökség célja, hogy biztosítsa a kormányzati informatikai beszerzések egységesítését. A DKÜ Zrt. tulajdonosi joggyakorlója a Miniszterelnöki Kabinetiroda, amelyet Rogán Antal a miniszterelnök kabinetfőnöke vezet. Az ügynökség vezetői: Koszorús László Gáspár vezérigazgató, az igazgatóság tagja, Siroki Attila József, az igazgatóság elnöke, Takács József, az igazgatóság tagja, Koszorús László Gáspár, az igazgatóság tagja, Nagy Béla a felügyelőbizottság elnöke, Gulyás-Kovács Gergely András, a elügyelőbizottság tagja és Solymár Károly Balázs, a felügyelőbizottság tagja. Az ügynökségnél jelenleg 43 fő áll foglalkoztatásban, személyi juttatásaikat a vonatkozó jogszabályok határozzák meg. A társaság vezetőinek összesített havi bruttó munkabére és díjazása: 15 288 000 forint, egyéb személyi juttatásaikat a vonatkozó jogszabályok határozzák meg. A vezérigazgató havi bruttó munkabére 2 755 000 forint.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.