mínuszos.hu

Sok a gond a postai- és a távközlési szolgáltatásokkal

tanácstalanA postai- és a távközlési szolgáltatások, valamint a közüzemi ügyek kerültek a legnagyobb arányban a Budapesti Békéltető Testület (BBT) elé 2022. első felében – közölte az alternatív vitarendezési fórumot működtető Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK).

A a BBT-hez január 1-jétől június 30-áig mintegy 2035 ügy érkezett, döntés 2051 ügyben született, több mint 2300 ügyfélnek adtak telefonos tanácsot, emellett további több mint 2400 fogyasztót és vállalkozást e-mailben, valamint megközelítően kétszáz fogyasztót személyesen tájékoztattak. A BBT összesítése szerint postai szolgáltatásokat érintő ügyek száma a webáruházi házhozszállítások népszerűsége miatt nőtt, főképp az érintésmentes kézbesítés visszaigazoló aláírásának elmaradásai miatt, de jelentős számú probléma adódott a 2021-es külföldi karácsonyi ajándékküldemények vám- és áfakötelezettségéből. A gondot jelentettek a telefonszolgáltatók rendszerátállásai a számlázási rendszerekben, a fogyasztók nem kaptak megfelelő tájékoztatást a számlacsomagok összetételéről, a kedvezményekről, a készülékvásárlásról.


 

Exit mobile version