Nagy a tülekedés a digitális stratégiai tanácsadás piacán

Az IDC MarketScape technológiai elemző cég szerint azt vizsgálta, hogy a tanácsadók hogyan járulnak hozzá a cégek növekedési és költségoptimalizálással kapcsolatos céljaihoz. Az elemzőcég a rövid és a hosszú távú digitális stratégiai tanácsadói szolgáltatásokra összpontosítva tizenegy kiemelkedő cég tevékenységét értékelte. Az IDC korábbi felmérése szerint a digitális stratégiával kapcsolatos tanácsadás során egyensúlyt kell találni a vállalkozások költségekkel kapcsolatos-, (hatékonyságnövelés, jövedelmezőség és költségcsökkentés) és növekedési céljai (bevételnövelés, a cash flow erősítése, márkaépítés) között. Az IDC MarketScape ezért mindkét területtel kapcsolatban értékelte a kutatásban részt vevő cégek teljesítményét.

A vizsgált társaságok
Deloitte LLP, Ernst & Young Global Limited, Capgemini Services SAS, Globant S.A., IBM, Publicis Groupe SA, Accenture plc, PricewaterhouseCoopers LLP, KPMG International, McKinsey & Company, The Boston Consulting Group, Inc.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Sanghajban a robotok fogják gyártani a robotokat

ked okt 1 , 2019
Az ABB megkezdte új robotikai gyártó- és kutatólétesítményének építését Kínában, a világ legnagyobb robotikai piacán. A 150 millió amerikai dollár (1,1 milliárd RMB) összköltségű beruházás keretében épülő gyáregységet várhatóan 2021-ben nyitják meg. A Sanghaj közelében, Kangqiao-ban épülő 67 000 m² területű új gyárban a legkorszerűbb gyártási folyamatokat alkalmazzák majd, beleértve […]