Nagy a tülekedés a digitális stratégiai tanácsadás piacán

Az IDC MarketScape technológiai elemző cég szerint azt vizsgálta, hogy a tanácsadók hogyan járulnak hozzá a cégek növekedési és költségoptimalizálással kapcsolatos céljaihoz. Az elemzőcég a rövid és a hosszú távú digitális stratégiai tanácsadói szolgáltatásokra összpontosítva tizenegy kiemelkedő cég tevékenységét értékelte. Az IDC korábbi felmérése szerint a digitális stratégiával kapcsolatos tanácsadás során egyensúlyt kell találni a vállalkozások költségekkel kapcsolatos-, (hatékonyságnövelés, jövedelmezőség és költségcsökkentés) és növekedési céljai (bevételnövelés, a cash flow erősítése, márkaépítés) között. Az IDC MarketScape ezért mindkét területtel kapcsolatban értékelte a kutatásban részt vevő cégek teljesítményét.

A vizsgált társaságok
Deloitte LLP, Ernst & Young Global Limited, Capgemini Services SAS, Globant S.A., IBM, Publicis Groupe SA, Accenture plc, PricewaterhouseCoopers LLP, KPMG International, McKinsey & Company, The Boston Consulting Group, Inc.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.